keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Tummy bug ja respahommia

Mä oon varmaan maailman raskain ja ainakin valittavin ihminen silloin kun mä sairastun. Mun mielestä sairaana saa valittaa ja olla passattavana ja varsinkin jos mies on sairaanhoitaja niin otetaan nyt sitten tästäkin vähästä se kaikki ilo irti.

Tää on niin mun tuuria. Sen yhen kerran kun oon ulkona nättinä ja laittautuneena niin mitä tapahtuu, mä istun baarin vessassa mahataudissa. Siinä taas nähtiin että ei sovi hienona olo mulle :D Parempi pysyä kotona vaan.

Lähdettiiin siis lauantaina bootcamp tyttöjen valioporukan kanssa ulos Brisbaneen. Illan emäntänä toimi Jazz joka omistaa klubin Brisbanen keskustassa. Tyttöjen tapaan laittauduttiin yhdessä tyttöjen vuokraamassa isossa hotellihuoneessa ja kaikkien yllätykseksi seuraamme liittyi myös Jazz:n tilaama luotto-kampaaja joka laittoi kaikkien hiukset. Mäkin sain kiharat vaikka aluksi meinasin sanoa että ei, ei kiharoita koska vihaan niitä mutta onneksi pidin suuni kiinni sillä sain aivan ihanan rennon kiharakampauksen. Näitä vois koittaa joskus itekkin...

Menossa mukana myös Kirsi
Kiharapilvi
Vaaterumban, hiuslakkapöllyn, maskin ja muutaman alottelujuoman jälkeen siirryttiin yläterassille ottamaan valokuvia. Hikisistä bootcamppilaisista kuoriutui aika kaunottaria. Täältä jatkettiin matkaa klubille jossa meille oli järjestetty erilaista ohjelmaa. Tankotanssia. yksityis-show, ilmaisia drinkkejä ja sormiruokia. Mitä, olisko tuo jälkimmäinen syynä mun olotilaan ja siihen että mun illan paras kaveri taisi olla vessanpönttö... Mahakivun takia oli pakko lähteä juhlista jo aioittua ennemmin, mulla oli vielä edessä ajomatka Gold Coastille koska en ollut edes aikonut jäädä Brisbaneen yöksi.

Brisbane river
Bootycamp!
Tänään on eka päivä kun tekee ruokaa mieli sitten lauantai illan. Sanoin Rikulle että näkyis nyt ees sit puntarissa... Vaatimattomasti aloitin tänään kaalikeitolla, eikös se oo just sitä parasta mahataudin jälkeen? Sitä teki kuitenkin mieli ja nam, niin hyvää taas! Onnistun kyllä aina sen tekemisessä. Kai se kaali ja porkkana on sitten samanlaista myös maailman tällä puolella!

Oon just lähössä töihin Fit Girl Clubin ekaan "respavuoroon!" Kirjotan siksi respan hakasissa koska oikeasti tämä on admin eli hallinnollinen vuoro ja käytännössä meidän hommiin kuuluu siis sekä myynti että respa plus ohjaukset ja orientoinnit. Kun Fitness Firstillä näitä hommia hoitaa kolme eri ihmistä niin meillä kaikki on samassa paketissa! Oon ollut kaks kertaa opettelemassa ja nyt meen tekeen ekan vuoroni ihan itekseni. Jännittää vähän koska nyt pitää ottaa vastuu sellasista hommista mitä en oo ikinä ennen tehny (ja vielä väärällä kielellä) mutta kiva oppia uutta. Kirjottelen lisää vuoron jälkeen!
Iloinen respalainen
Mind Body Soul Project- Teksti paidan takana
Huuuh, mikä vuoro. Busy busy busy! Jouduin jäädä vielä puoleksitoista tunniksi kirjottelemaan paperihommia koneelle koska kiireessä ja ruuhkassa ei vaan yksinkertasesti kerinny. Tietenkin meillä on sopivasti just open week kun manageri on Thaimaassa tavoittamattomana ja muut painaa duunia täysillä. Open week on ikään kuin koko viikon kestävä avoimet ovet jolloin kuka tahansa (nainen) on tervetullut tutustumaan jumpalle tai kuntosaliin. Open weekin tarjouksena jäseneksi liittyminen on ilmaista (muuten 99aud) ja asiakas maksaa liittyessä vaan access cardin eli kulkukortin hinnan 49 aud. Fit girl club on sali ilman sitoumuksia eliasiakas voi lopettaa jäsenyytensä koska ja milloin tahansa, ilmaiseksi. Jäsenyyden hinta on 29.95/kaksi viikkoa (täällä kun kaikki maksetaan viikoissa) tai sitten kertasummana 499/vuosi. Paljonko suomessa maksaa jumppailla?

Seuraava vuoro on ens tiistaina ja tavoitteena ois saada tukittua itteni nyt myös tuohon "respahommaan" ihan todenteolla. Tänne ollaan suunnittelemassa myös uutta klubia ja nyt mun suuri salainen haaveeni oiskin päästä sinne vakkarihommiin. Riku ja joku muukin ehdotteli jo managerin paikkaa mutta ainakin tän ekan vuoron jälkeen tuntuu että ihan pienempikin homma ois riittävä. Kirjottelen tästä myöhemmin lisää sitten kun asiasta kuuluu uutta!

Huomenna on taas public holiday ja Anzac day! En oo perehtynyt tähän päivään vielä yhtään (nautin siitä vaan yhtenä ylimääräsenä vapaana) mutta siis käsittääkseni tämä on vähän jotain suomen itsenäisyyspäivän tapaista. Tämäkin selviää vasta huomenna mutta ainakin Riston mukaan rannalla järjestetään aikaisin aamulla Anzac day -paraateja ja muuta juhlallisuutta. Mulla on suunnitelmissa mennä ainakin joogaan tai pilatestunnille koska omat tunnit on peruttu. Onneksi sentään joku kuntokeskus/studio tajuaa pitää ovensa auki myös juhlapäivinä.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti