tiistai 7. helmikuuta 2012

Vitamiinia!

Musta tuntuu, että en oo aikoihin löytäny hedelmätiskeiltä mitään syötävää. Siellä pyörii samat omenat, banaanit, kuivettuneet mandariinit ja ylihintaset viinirypäleet vaan viikosta toiseen.Ostin Rikulle kaupasta verigreippejä ja voi vitsit..nämä on niin hyviä!(en edes muista milloin oon syöny näitä viimeksi, kun en oo "tykänny"..) Pienenä muistan kun mumman ja paapan kanssa syötiin näitä sillä tavalla lusikalla kaivamalla, mutta Rikun tyyli on syödä ne lohkoissa niin, että mehu valuu pitkin käsiä. Tietysti kunnon vaimon tavoin seuraan miehen esimerkkiä ja syömisen jälkeen on joka paikka siinä mehussa. Ihan sama kunhan saan kaiken C-vitamiinin, piristyksen ja energian talteen siitä!

C-vitamiinin ohella täällä Rollossa alkaa saada myös D-vitamiinia. Ystävämme aurinko esiintyy taivaalla jo hyvän aikaa päivällä. Sitten kun pakkanen antaa vähän periksi, niin teen kyllä pitkän aurinkolenkin joku päivä! Tänään just muistelin parin vuoden takaisia(!) aamulenkkejäni ennen koulua. En tajua miten oon ikinä jaksanu herätä aamulla aikasemmin jonkun lenkin takia? Joku ohimenevä hulluustila varmaankin... Haluisin kyllä kauheesti aamulenkkeillä (tai lenkkeillä joskus vaikka ihan illallakin..) mutta ainakin aamulla arvostan enemmän nukkumista ja illalla on aina "kaikkee muuta". Periaatteessa mä liikun kyllä tunneillani paljon, joten ei se kunto (toivottavasti) noista lenkeistä ja niiden jättämisistä oo kiinni.. Riku on puhunu mulle paljon siitä, miten ausseissa porukka lähtee aamulenkeille aikaisin aamulla. Ne juoksee rannalla laskuveden aikaan, kun rannan hiekka on vielä kovaa. Musta vois tulla (tulee) ihan hyvä aamulenkkeilijä siellä!

Tänään oli koulussa sellanen päivä, että koitin muistuttaa itteeni lentolipusta taskussa ja siitä, että kohta tää on ohi. Sitten kun koulu loppuu, niin oon luvannu tulostaa itestäni sinne seinälle sellasen kuvan, jossa lukee jotain tyyliin "elämässä on muutakin kuin koulu" huikeella rantakuvalla varustettuna. (Meidän yks opettaja on "isyyslomalla" ja se teki samanlaisen) Mun mielestä niin hyvä juttu. Uhkasin että en mee hakemaan edes todistusta tms. valmistumispaperia. Posti kyllä kulkee. Onneksi mulla on tänään zumba ja huippuasiakkaat. Mulla on kaks aivan ihanaa koreografiaa tälle päivälle!! Ootteko kunnellu: Michel Telo - Ai Se Eu Te Pego?

Ps. Tänään on meidän 1v kihlajaispäivä. Vuosi sitten tänään mentiin kihloihin ja alettiin suunnitteleen häitä <3









3 kommenttia:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=DQ-AZQ1rpK0

    Toi versio natsaa paremmin sun aussiaamulenkkeihin <3 mut kelaa se eka tonne minuutin kohille, alku on tylsä!

    <3 Emppa

    VastaaPoista
  2. ma vihaan juoksulenkkeja, mut rannalla kaikki on jostain syysta paremmin! :D

    VastaaPoista
  3. Mun suosikkikävelyt (jonne kukaan muu ei ollut halukas lähee!)oli tänne saavuttuamme Bilinga Beach'illa. Siitä oli kiva kävellä joiko Kirraan tai Coolangattalle! Ihmiset tervehtii sua, aurinko paistaa, voit välillä kastella jalkoja meressä ja voit jopa poiketa rantakahvilaan kahville! Mä kävin yleensä hakemassa tuoreen leivän ja joskus, lehden aamukahville.

    Onnea kihlajaispäivällene!

    Ja jos ei kukaan lähde sun kaa rantakävelylle, ni mä lähden! -Lupaus-

    VastaaPoista