keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Kuhina käy!

Blogissa on käynyt ihan hullu kuhina ja vaatteista ollaan oltu tosi kiinnostuneita. Erityisesti farkkumekko on ollut monien hankintalistalla kesävaatteksi ja myös ne turkoosit Niket on kiinnostanut monia. Mä oon tehnyt sillä tavalla, että oon luvannut vaatteen aina sille kuka ekana on ollut kiinnostunut siitä, en koe tärkeäksi järjestää hintakilpailua tai huutokauppaa vaikka Riku ehdottikin sitä :) Mä oon nyt hetken vielä odotellut joidenkin vaatteiden osalta myyntipäätöstä, koska odotan että Rikun sisko Matilda tulee Australiasta kesähepeneissä ja meillä on "vaatteidenvaihtodiili" eli Matilda jätti mulle sinne kesävaatteita ja mä oon luvannut antaa sitten vastalahjaksi omiani. Me saadaan viikonloppuna vieraita Seinäjoelta ja pyysin niitä ottamaan sieltä mukaan ne mun loput vaatteet, eli saan nekin jo viikonlopun aikana tänne! Laitan aina vaan mun  mielestä parhaat tänne blogiin (muuten tää ois ihan tukossa) ja muita voi sitten tulla penkomaan tänne meille. Muutama kaveri on jo luvannut tulla penkojaisiin ja taas tuli kielto "olla myymästä mitään" ennen kuin tietyt ihmiset on käyny.

Mainostan vielä noita kaikkia saappaita ja niitä Merrelin kenkiä. Ne on tosi hyvät sporttiset kesäkengät esim. koiralenkeille! Myöskään untuvatakille, kukkahaalarille tai esim. Vilan raitapaidalle ei oo vielä ostajaa. Tässä vielä muutamia uusia myytäviä ennen viikonloppua, silloin laitan sitten enemmän. Ja te ketkä ootte varannu jo joitain vaatteita, niin sovitaanko niin että laitan ne postiin vasta viikonlopun jälkeen, silloin mä oon saanu jo suurimman osan vaatteista tänne ja te voitte vielä katella oisko niissäkin jotain mitä haluaisitte. Niin ei tarvi lähetellä paketteja sitten montaa kertaa samaan osoitteeseen. Merkkaan jo blogiin mitkä vaatteet on menossa, ei tuu kyselyitä samoista sitten enää. Ootte ihania kun kartutatte mun matkakassaa ja säästätte mut kirppishinnoittelulta!

Niken treenitoppi, pitkä malli
(Myyty)

Casallin caprimalliset treenitrikoot, hyvässä kunnossa. Koko 34
(Myyty)

Tässä vielä lähikuva. Vyötäröllä ja polvitaipeissa on tollasta "verkkomateriaalia"
(Myyty)
                                        
Lacosten tennarit, koko 37
(Myyty)

Reebokin nilkkuritennarit, koko 37,5

Vihreä pehmeä vetoketjuhuppari. Tää on vähän niinku fleecekangasta
Peakin ruskea huppari karvalla. Väri on jo vähän haalistunut

Nikitan haaremihousut Pehmeää, paksua kangasta

Röhnischin keltainen ohut huppari. Tää on kiva mutta ei oo ehkä tässä kuvassa niin edustavan näköinen. Väri on vaalea keltainen.

Gina Tricot:in pidempi vetoketjuhuppari. Ylettyy mulla puoliväliin takapuolta
(Myyty)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti