sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Kirppiskamaa osa kaksi

Miten paljon oonkaan saanu myytyä vaatteitani ja kenkiäni teille! Mulla ei edes aluksi ollut tarkotus lähtee tekeen niillä "nettikauppaa" ja laitoinkin kuvat sinne vaan oikestaan siksi, että ne jotka on sanonut tulevansa penkojaisiin niin näkee vähän mitä mulla on täällä tarjolla. Oli kuitenkin kiva kun kaikki alkoi kysellä niistä ja oonki saanu nopeesti myytyä osan vaatteista. Tällänen vaatteiden myynti oli kyllä paljon kivempaa kun toi kirppisroudaaminen. Mä en jaksa sitä hinnottelua ja mun mielestä Rovaniemellä ei oo mitään kivaa kirpparia niin kun taas Seinäjoella. Laitan vielä loput vaatteista kuitenkin varmaan täällä myyntiin koska ei näitä kannata edes takasin tossa roudailla. Tässä mun myynnissä oli sekin kiva juttu, että vaatteet meni kaikki tutuille ja hyvään kotiin ihan varmasti. Mun luokkakaveri sanoi koulussa yks päivä, että vaikka mä lähdenkin pois niin mun vaatteet jää siltikin kouluun. Se oli aika hauskasti sanottu.. Tässä vielä muutamia kuvia joistain vaatteista, jos joku kiinnostaa niin ota yhteyttä! Ja laitan ens viikon aikana nyt postiin noita mitä oon saanut teille myytyä. Kiitti tytöt!

Siirrytään nyt tästä kirpparista ja vaatteista taas pikkuhiljaa normielämään ja normiblogeiluun! Vaatteiden ohella oon siivoillu ja käyny läpi oikestaan joka päivä jonkun kaapin tms. ja heittäny turhaa kamaa roskiin. Perjantaina tyhjäsin meidän keittiön kaapin joka on sellanen "monitoimikaappi" vai oisko ennemminkin romuläjä, mihin tungetaan aina kaikki sellanen mille ei oo missään muualla omaa paikkaa. Tyhjäsin sieltä kaikennäkösii alennuskuponkeja ja turhia papereita, maksettuja laskuja ja muuta. Sit löysin muutaman vanhan käyttämättömän lahjakortin joka vähä harmitti.. Esim Iittalan 60 euron lahjakortti oli menny vanhaksi aikoja sitten ja siellä oli myös sähkölaitoksen "tasauslaskun palautus" 54 euroa mikä ois pitäny hakea pankista kuukausi sen tulon jälkeen..Ja siis seki oli jo jotain vuoden vanha. Olis tehny siis ihan hyvää siivota joskus vähän aiemminkin jo.  Vein lehtikeräykseen myös kaikki ylimääräset mainokset ja lehdet ja kauppasin tilaamiani aikakausilehtiä "Sport, Fit, Kauneus ja terveys) ym. facebookissa halukkaille. Nopeat elävät ja pian mun lehtiä luetaan sitten mun työpaikallla CMS Santasportin kuntosalilla. Joku kysy että kuka ehtii lukee salilla lehtiä mutta kyllä ne kuule ehtii. Tai sitten ainakin henkilökunta voi lukea!

Myöhemmin jatkoin sitten vielä keittiön siivouksella. Siivosin kuiva-ainekaapit ja heitin pois kaikki vanhaksi menneet murot ja myslit yms. Mun oli pakko nostaa pöydälle jotain niistä että niitä tulis käytettyä ja tein sopimuksen itteni kanssa että syön joka aamu pikakaurapuuroa tai Fitness&Yoghurt- muroja. Siivosin myös pakastimen! Heitin pois vanhoja pullia mitkä on ollu siellä niin kauan kun muistan ja kaikista paras taisi olla pekoni jonka viimenen käyttöpäivä oli ollut 8.12.2009. (Oon siis ilmeisesti yhtä huono heittään pois/myymään/antamaan ihan mitä vaan?) Sit mietin sitä, että jos se on pakastimessa niin kuinka sen viimesen käyttöpäivän kanssa toimitaan silloin?..

Meillä oli ihana viikonloppu! Rikun vanhat pelikaverit (ja munkin hyvät kaverit) Janne ja Ville tuli meille perjantaina "Northfesteille" ihan vaan kattoon ja moikkaan meitä. Arvostan poikien tekoa suuresti, koska aika harva täällä on kuitenkaan käynyt, ollaan niin kaukana ja viikonloppukin on aika lyhyt aika tulla käymään. Ihan hyvin me mahduttiin tähän meidän yksiöön, onko se nyt sitten niin että sopu sijaa antaa. Mä oon menny noiden poikien mukana yhtä kauan kun ollaan tunnettu Rikun kanssa ja tykkään olla ja hengailla niiden kans. Eilen istuin ja kuuntelin niiden juttuja ja mietin että kaikki ei kestäisi kuunnella niitä mutta mun mielestä on vaan ihanaa.

Tässä vielä kuvia vaatteista. Mustista vaatteista on tosi huono saada järkeviä kuvia ja muutenkin ne on vähän tylsiä kun niissä kaikki laskokset yms. leikkaukset ei tuu kunnolla näkyviin.

Lacosten musta pike paita. Oon käyttäny tosi vähän, melkein kun uus. Koko 38 mutta on mun kokonen
(Myyty)

Peakin vaaleansininen huppari
(Myyty)
Adidaksen verkkatakki isommalla hupulla. Tossa on kukko rinnassa
Röhnischin turkoosi ohut huppari
(Myyty)
Tunika. Ihanan ohutta ja kevyttä kangasta. Tähän kuuluu myös samanvärinen solmimisvyö, se on kaapissa jossain
(Myyty)
Pitkä vaaleankeltainen toppi. Sama on myös korallin oranssina (tosi kiva)  ja valkosena!
(Keltanen myyty, oranssi ja valkonen löytyy!)
Nanson kesätoppi avonaisella selällä. Rento malli
(Myyty)
Tummanharmaa iso rento paita. Tässä on edessä taskut ja isot hihat. Sama on myös valkosena!
Musta mekko. Tässä on taskut kans
Musta mekko "tuubimalli".Mua ehkä melkein polviin asti pitkä..
Niken treenitoppi.Aika lyhyt malli
Mulla on tällanenkin! Fanipaita!
Boyfriend istuvat farkut Gina Tricot
Tummansiniset Dieselin farkut. Rento malli mutta ei ihan niin rento kuin tuo vaalea.
Hame collegekangasta. Tää on kiva!
(Myyty)
Tuubitoppi. Riku ei pelaa enää vihreissä niin en tarvi tätä. Käyttämätön.
Raidallinen hame. Hyvin istuva malli, pehmeää trikoota. Sama on myös mustana
(Raidallinen myyty, musta jäljellä)
Niken treenishortsit pehmeetä kangasta
(Myyty)
Sisleyn valkoiset lyhyet shortsit

4 kommenttia:

  1. mulle nanson toppi, harmaa collegehame ja niken mustat shortsit ! :D

    VastaaPoista
  2. Onko tuo Peakin huppari mitä kokoa?

    VastaaPoista
  3. sekin on jo myyty. en oo vaan ehtiny muokata sitä blogiin :)

    VastaaPoista
  4. toi musta paita on kiva.. toi mis on se kurraus siinä vyötäröllä.. varaa se mulle kunnes tuun kokeileen ja noi farkut ü

    VastaaPoista