keskiviikko 3. lokakuuta 2012

ABBBC- Ashy Bines Bikini Body Challenge


Luette parhaillanne uuden Ashy Bines Bikini Body Challenge Trainerin kirjoitusta! En muista oonko ennen kirjotellut kyseisestä "Body transformation" haasteesta mutta jos en oo, niin nyt on ainakin aihetta Ashy Bines -aiheiseen postaukseen.

Jotta pääsette kärryille siitä mistä tässä on kyse, kannattaa ensin katsoa alla oleva parin minuutin videoesittely aiheesta.


Ashy Bines on siis Autralialainen Bikini model -kisaaja joka on pistänyt rahoiksi, tavoitteenaan saada Australian naiset olemaan enemmän "fit and healthy". 12 viikkoa kestävän Bikini Challengen naiset maksavat viikoittaista jäsenmaksua valitsemansa ohjelman tason mukaan ja saavat sitä vastaan Ashy Binesin suunnitteleman ravitsemusohjelman sekä kolmesta viiteen group sessionia ABBBC -ohjaajan (eli mun) kanssa.

Mun tehtävänä on siis ohjata erilaisia work outteja näille naisille viitenä päivänä viikossa sekä tukea ja kannustaa naisia niiden matkalla kohti tiukempaa bikinivartaloa. Perjantaista lähtien musta tulee aamuvirkku. Joka maanantai, keskiviikko ja perjantai nämä meidän ohjaamat sessionit alkaa klo 06.00 ja paikalla pitää olla jo vähintään 15 minuuttia ennemmin laittamassa suorituspaikkoja yms. kuntoon. Joka tiistai ja torstai saa nukkua pidempään, jolloin me treenataan vasta illalla klo 18.30-20.00. Treenit järjestetään ulkona Southportissa, jonne on meiltä about 10 km matka, joten varsinkin pyöräilyaamuina saan olla liikkeellä jo aikasin. Tämän kaiken teen tietenkin siis mun Fitness Firstin työn lisäksi.

Oon menossa mun ensimmäiseen tapaamiseen nyt tulevana perjantaina ja oon niin innoissani tästä! Tämän päivän haastattelussa mulle kerrottiin että naisia on joka kerta paikalla 60-80 (!) joten voidaan puhua isosta määrästä liikutettavia. Kaikkia ei onneksi tarvi liikuttaa samaan aikaan, vaan tullessaan paikalle naiset saa valita eri treenivaihtoehdoista sille päivälle mieluisimman. Meidän hommana on siis pyrkiä tarjoamaan mahdollisimman monipuolisesti erilaisia mahdollisuuksia eri tasoisille naisille. Mä valitsin ensimmäiseksi ohjauksekseni kaikkien naisten lempparin; reisi-vatsa-pakara treenin ja aion laittaa jokaisen reidet tärisemään niin että ne haluaa jatkossakin valita mun ohjaaman treenin!

Jokainen Challenge on siis 12 viikkoa pitkä, mutta mun työ jatkuu aina uudestaan ja uudestaan uusien challengien trainerina, joten 12 viikon välein saadaan aina uusi porukka kiertoon. Tämä on mun mielestä vähän sekoitus sekä ryhmäliikunta että personal trainingia ja se sopii mulle niin kuin nenä päähän!

ABBBC on todella suosittu Gold Coastilla ja Brisbanessa ja tavoitteena on vissiin laajentaa myös muualle Australiaan. Nettisivuilla olevien haasteeseen osallistuneiden kuvien ja tarinoiden mukaan naiset on saavuttaneet ihan mahtavia tuloksia! Käykää tekin katsomassa ennen ja jälkeen kuvia täältä ja tiedätte mistä täällä puhutaan ;)

Jos Australiassa puhutaan Ashy Binesista, Suomessa puhutaan Lorna Janesta joka avaa Suomeen ihanan treenivaateliikkeensä. Treenivaatefriikit tai rahattomat; ei kannata vaivautua koska siellä menee hulluksi ja matikkapää katoaa kaikkien ihanien vaatteiden keskellä. Jos Suomessa tullaan myymään yhtään samoja kamoja kun täällä, niin oon varma että tuutte rakastumaan. Kaikki ne värit ja ihanat, kannustavat tekstit. Toimii!

Mun seuraavalta LJ -ostoslistalta löytyy ainakin ihanat mintun vihreät shortsit joista en nyt jostain syystä saa liitettyä tähän yhtään kunnollista tai tarkkaa kuvaa. Tykätkää Lorna Janesta facebookissa ja ootte taas vähän enemmän sisällä kuumimmassa treenivaatemuodissa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti