perjantai 21. syyskuuta 2012

Herkkupeput

"Ootko kattonu postin?" ja "Onko tullu postia?" -lauseet on kuultu ja sanottu meidän perheessä monesti tällä viikolla. Me herkkupeput ollaan täällä odoteltu Rikun äitin ja siskojen lähettämää herkkupakettia koko tämän viikon ja jes, tänään se on täällä! Suomalaisia herkkuja ja oikein kotoa asti tilattuna.  Rikun odotus on vihdoinkin palkittu koska jokaisen meille tulleen paketin kohdalla se on odottanut aina vähintäänkin suklaalevyä tai muuta hyväskä -yllätystä, mitä missään ei kuitenkaan ikinä, kaikesta odotuksesta ja suuresta penkomisesta huolimatta oo ollut. Ainakin meidän äiti on kattonut sen verran Australian rajalla -reality sarjaa joten sakkojen ja vankeuden pelossa se ei oo uskaltanut laittaa pakettiin mitään mikä vois olla yhtään kiellettyä.

Meidän jäkaapin ovessa komeilee vieläkin (siis onhan se jo viikon ollu!)  mun motivointilappunen joka kieltää herkuttelun kaikkina muina päivinä paitsi lauantaina. Mun onneksi tänään on kuitenkin jo perjantai joten ehkä mä pystyn hillitä itteni vielä sen aikaa. Mulla on kyllä harvinaisen hyvä itsekuri kun päätän niin ja en oo syöny mitään "huonoa hyvää" koko viikolla. Jos paketti ois tullut maanantaina niin se ois kyllä voinut poltellu jo vähän liikaa. Olin jo valmistautunut siihenkin että herkkulähetys tulee keskellä viikkoa (pahimmassa tapauksessa maanantaina) ja olin suunnitellut tasaavani ja pakkaavani oman osani omaan rasiaani koska muuten niistä ei olisi enää mitään tietoa herkkupeppu nro 1. käsittelyn jälkeen. 

Pakko avata heti rappukäytävässä!

YUMMY!
Joo, valitettavasti osa pitää antaa Sampalle.
Tällasia paketteja lisää!
Huomenna toteutetaan meidän viime viikonloppuna mönkään mennyt Byron Bayn reissu. Yhden päivän sijaan päätettiin varata hostelli lauantain ja sunnuntain väliseksi yöksi joten saadaan olla reissussa  koko viikonloppu. Tiedossa ainakin surffausta (myös mulla!) sekä ehkä myös joogaa. Ihana tehdä jotain oikestaan eka kertaa täällä ollessamme. Paljon ei ollakaan muuta Australiaa vielä nähty.

Ihanaa viikonloppua! Mä pystyn jo maistamaan miten Fazerin Sininen sulaa mun suussa huomenna <3

2 kommenttia:

  1. hauska nahda toi karkkikasa teidan kotona ja syleissa, kun vastahan se oli tossa meidan poydalla!!! byron on ihana, oon varma etta rakastut/rakastuit!! <3

    VastaaPoista