maanantai 17. syyskuuta 2012

Pumpulihääpäivä!


Kun viimeksi kuulin tämän, se oli tasan vuosi sitten. Muistan jännityksen kirkon eteisessä, isän seisomassa vieressä ja Rikun odottamassa käytävällä. Näin vieraat seisomassa penkeissään ja keskityin kuuntelemaan oikeaa kohtaa musiikista, sitä kohtaa kun kohta lähdettäisiin liikkeelle. Tätä ei pysty kuunnella ilman liikutusta tai kylmiä väreitä. Muistot on niin voimakkaat.

Muistan hääpäivän kuin se ois ollu eilen. Se oli oikeasti varmaankin molempien elämän yksi ikimuistoisimmista ja myös jännittävimmistä päivistä. Ainakin Riku muisteli vielä eilenkin sitä jännitystä rannalla ja totesi että "onneksi enää ei tarvi jännittää." Meidän häät oli mun elämäni ehdottomasti parhaat bileet! Kaikki meni suunnitelmien mukaan ja iltaa olis mielellään jatkanut vaikka aamuun saakka.

Vuosi sitten meininki näytti tältä:




Tänään vietetään pumpilihääpäivää! Vuosi on kulunut ihan älyttömän nopeasti. Postiluukun nimen lisäksi oikeastaan mikään muu ei oo muuttunut entisestä ja hyvä niin... Mun mielestä elämän ei pidäkkään muuttua häiden jälkeen, mihin se nyt yhdestä sormuksesta muuttuisikaan. Postiluukun nimen lisäksi mä tottelen tietenkin nykyään myös vaimo -nimikettä mikä on mun mielestä ehkä paras Rikun käyttämä lempinimi mulle.

Mun hääpuku oli maailman täydellisin ja sen kunniaksi oon päättänyt pukeutua mekkoon (tämä oli huijausmekko koska se on oikeasti jumpsuit!!)  jokaisena hääpäivänä. Vähän huonosta rahatilanteesta huolimatta oltiin eilen Rikun kanssa anniversary mekko -ostoksilla. Mulle on luvattu uusi mekko jokaisena hääpäivänä ja 60-vuoden päästä mulla onkin jo aika mekko kokoelma!

Hääpäivän kunniaksi käytiin tänään ottamassa rannalla muutamat ykköshääpäivä kuvat. Riku vihaa valokuvissa poseeraamista mutta se pärjäs hienosti ja mä hyvänä vaimona koitin kauheesti kehua sitä että se jaksais vielä yhden ja yhden ja sittenkin vielä yyyyhden kuvan. Aika kivoja tuli, täällä maisemat on niin ihanat! Kun saadaan rahaa niin teetetään näistä (ja hääkuvista joita ei oo vieläkään teetetty) isot kanvaasi taulut.

...Tänään tältä:










Tästä vielä lopuksi pieneksi hetkeksi meidän häätanssitunnelmiin. Itku ja kylmät väreet tulee tästäkin ja sanat... ne ei enää voisi olla sopivammat.
  
"Every part in my heart I'm giving out every song on my lips I'm singing out any fear in my soul I'm letting go and anyone who asks I'll let them know
She's the one, she's the one, I say it loud she's the one, she's the one, I say it proud ring a bell, ring a bell for the whole crowd ring a bell, ring a bell
I'm telling the world that I've found a girl the one I can live for, the one who deserves to give all the light, a reason to fly the one I can live for, a reason for life"


Rakastetaan, vaimona on ihanaa!

2 kommenttia: